Ei wraps

Ingrediënten voor 4 wraps
– 5 eieren
– 3 eetlepels amandelmeel
– 1,5 theelepel kruiden naar smaak (bv paprika poeder, of Italiaanse kruiden)
– keltisch zeezout en versgemalen peper, naar smaak
– kokosolie, om in te bakkenVulling voor 4 wraps
– avocado, in plakjes
– komkommer, in reepjes
– tomaat, in partjes
– gemengde sla
– ontbijtspek, uitgebakken

Bereidingswijze
1. Doe alle wrap ingrediënten (behalve de kokosolie) in een kom en klop op met een garde.
2. Verhit een koekenpan op matig vuur en giet hierin 1⁄4 van het ei mengsel.
3. Bak tot de bovenkant een klein beetje gaar begint te worden en keer de wrap dan om met een spatel. Dit zou makkelijk moeten gaan.
4. Herhaal voor de rest van het beslag.
5. Leg de wrap op een bord en vul met avocado, komkommer, tomaat, sla en ontbijtspek.
6. Rol op en smullen maar!

Je kunt de ei wraps ook eens proberen met gerookte zalm of gehakt en paprika.
Eieren zijn een super gezonde keuze als ontbijt. Maak dus voor de verandering eens een ei wrap als ontbijt of lunch!

juli 19, 2018

Cookies

Health Holidays maakt gebruik van cookies. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen over uw internetgedrag binnen onze website. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan uw interesses aan. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.

Lees privacy policy | Sluit deze melding
Wijzig instellingen