phone 020-4002233
logo anvr logo SGR logo calamiteitenfonds

Onze kwaliteitsgarantie


Onder aanbieders van gezondheidsreizen zijn wij als enige aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds, zodat u met een gezond verstand en een gerust hart bij ons kunt boeken.

De op deze internetsite gepubliceerde reizen vallen onder de voorwaarden van de ANVR, Transavia, Corendon en/of Vueling
(afhankelijk met welke luchtvaartmaatschappij u vliegt) Ún de garantie van SGR en het Calamiteitenfonds.
Wij geven u 6 redenen waarom het verstandig is te boeken bij een reisorganisatie welke is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds.
1. Eerlijke voorwaarden
Controleert u de 'kleine lettertjes' als u een reis boekt? De ANVR reis- en boekingsvoorwaarden die wij hanteren zijn overeengekomen met de Consumentenbond. Dit voorkomt dat u bij bijv. het betalen, annuleren of wijzigen van een reis met onredelijke bepalingen wordt geconfronteerd.

logo anvr
2. Uw geld in goede handen
Vaak moet u voor uw reis een aanbetaling doen. Maar is uw geld wel in goede handen?
Alleen betrouwbare bedrijven die een verklaring van goed gedrag kunnen overleggen, mogen lid worden van de ANVR.

Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR)
ApriOri Reizen B.V. (KvK nummer 33194960) is aangesloten bij SGR. U kunt dit controleren via www.sgr.nl. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR. Deze SGR garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is dat zijn vooruitbetaalde reisgeld wordt terugbetaald als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen prestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

logo sgr

3. Veilig reizen
U gaat soms naar verre bestemmingen, maar wat als daar iets mis gaat? Wij zijn tevens aangesloten bij Stichting Calamiteitenfonds Reizen. De garantie van het Calamiteitenfonds houdt in dat u als consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:
- (een deel van) uw reissom terugkrijgt, indien wij de reis als gevolg van een calamiteit niet of niet volledig kunnen uitvoeren;
- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt, indien wij als gevolg van een calamiteit de reis moeten aanpassen of indien wij u vervroegd moeten repatriŰren.
Onder calamiteit wordt verstaan een door molest of natuurramp veroorzaakte abnormale gebeurtenis. Tenslotte moeten wij ons houden aan strakke regels om de risico's van legionella te vermijden. Deze regels zijn opgesteld door het Ministerie van Volksgezondheid. Wij bieden uitgebreide landeninformatie met gezondheidsinformatie, noodzakelijke inentingen, benodigde grensdocumenten, reisadviezen en omstandigheden waar u rekening mee moet houden.

logo calamiteitenfonds

4. Kwaliteit voorop
Krijgt u wel een deskundig en goed advies? Wij hebben de plicht ons personeel adequaat op te leiden. Uw vakantie is dus in goede en deskundige handen.

5. Verantwoord reizen
U gaat graag op reis, maar wat zijn de gevolgen voor o.a. het milieu van uw reizen voor de bestemming? Wij zien er op toe dat onze aangeboden reizen verantwoord zijn. Wij laten ons dus niet in met bijv. reizen die kinderprostitutie mede ten doel hebben. Wij hebben ook een milieubeleidsplan opgesteld met praktische maatregelen. Door rekening te houden met milieu, mensen, natuur en cultuur blijft reizen in de toekomst ook goed mogelijk.

6. Zekerheid bij klachten
Welke garanties heeft u als er toch iets mis gaat?
Wij helpen u bij klachten over uw gemaakte reis en respecteren ook alle uitspraken van de Geschillencommissie Reizen. De ANVR ziet toe dat de uitspraken van de Geschillencommissie ook door de leden worden nagekomen.


Indien u akkoord gaat met onze voorwaarden, dan gaat u tevens akkoord met de Algemene Vervoersvoorwaarden van transavia.com.

logo transavia